Jul och nyår i Betlehemskyrkan

Observera

Denna text publicerades första gången den 20 december, 2019. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Jul- och nyårshelgerna firar vi tillsammans med EFS. I kalendariet ser du vilka gudstjänster som kommer att vara i EFS-kyrkan. På Annandag Jul är det av tradition insamling till Equmeniakyrkans internationella mission. Då predikar vår tidigare pastor Ulrika Hagevi i Betlehemskyrkan och efteråt blir det knytkalas med julens kakor.

Vi samlar även i år in en julgåva till många utsatta människor i vår stad som saknar det som vi betraktar som självklart – mat och bostad. Swisha till 123 006 15 49, Sundsvalls Missionsförsamling och skriv ”Julgåva”. Eller sätt in på plusgiro13 11 88-5. Tack för din omtanke!